Dołącz do nas na Facebook'u

Zapoznałem się z regulaminem






Nie możesz odczytać?
Kliknij tutaj aby odświeżyć


Ilość produktów do porównania: 0

porównaj

ZWROT, WYMIANA

1. Zgodnie z ustawą "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone przy wykorzystaniu formularza wymiany/zwrotu dołączanego przez Sklep do każdej przesyłki.

3. Klient zwraca towar w stanie niezmienionym (czysty, "pozbawiony zapachu" np. kremów, perfum) do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty przesyłki do Sklepu ponosi Klient.

4. Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę  niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

5. Zwracane/wymieniane towary należy odesłać na adres Sklep Brafitteria Justyna Dąbrowska, ul. Duracza 1A/2, 58-309 Wałbrzych.

REKLAMACJA

1. Każda rzecz kupiona w Sklepie może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z umową.

2. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady na adres Sklepu: Brafitteria Justyna Dąbrowska, ul. Duracza 1A/2, 58-309 Wałbrzych lub osobiście w sklepie stacjonarnym Brafitteria Justyna Dąbrowska, ul. Duracza 1a/2, 58-309 Wałbrzych.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.